Klacht Sandd: bezorging;catalogussen van Klingel

Klachtnummer
# 83151
Gebruiker
herman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de catalogussen van Klingel steken gewoon uit mijn buitenbus.Iedereen kan ze eruit halen en op mijn naam bestellen en op een ander adres laten bezorgen
vorige week al slecht bezorgd,vandaag 7nov2014 rond 09.00uur wederom.
nog 1 keer en ik stuur alles retour naar o.a Klingel.
ben net even door mijn straat gefietst richting de supermarkt en vrolijk bungelt de post van jullie uit de bussen.
dit is vanaf heden afgelopen neem ik aan
hermanpothoven@live.nl

De oplossing

desbetreffende bezorger(ster)hierop aanspreken,anders ontslaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Sandd
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Pothoven,Allereerst onze excuses dat uw poststukken op deze wijze worden bezorgd.
    Wij zijn blij dat u de moeite heeft genomen melding te maken. En vinden het vervelend te vernemen dat er zoveel mis gaat op uw adres.
    Het gedrag en/of de handelingen van de bezorger in kwestie is niet juist en wij zullen hem/haar hierop aanspreken om er voor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.Wij nemen uw melding hoog op en hebben uw melding uitgezet naar desbetreffende vestiging zodat zij de noodzakelijke maatregelen kunnen treffen. Wij gaan ervan uit dat u vanaf heden uw post weer correct en tijdig zult ontvangen. Mocht er onverhoopt toch wat mis gaan betreft de Sandd bezorging op uw adres, vernemen we dat uiteraard graag van uNogmaals onze excuses voor het ongemak.
    Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Medewerker Kwaliteit

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen