Klacht Sandd: Consequent niets doen aan klachten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 95159
Gebruiker
Veritas
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sandd geeft post door aan het lokalere FRL die weer moeten zorgen dat post op het juiste adres komt. Nadat ik met enige regelmaat post te laat ontving, verkeerd bezorgde post zelf bij het juiste adres moest bezorgen of andere inwoners post ontvingen wat aan mij gericht was nam ik allereerst contact op met FRL. Na vier keer gebeld te hebben en te moeten concluderen dat er niets veranderde werd het tijd om Sandd te contacten. Nadat ik afgelopen december voor een tweede maal een klacht had neergelegd besloot ik na te bellen wat er concreet gebeurd was: men had niets gedaan in tegenstelling tot het protocol. Ik moest met een aantal dagen maar weer bellen. Weer niets ondernomen, ik moest maar weer bellen en weer vergeefs. Eind januari gebeld, Sandd zou nu toch voldoende tijd hebben gehad. Maar zelfs nu bleek niets ondernomen. Sterker nog, de klacht was nu te oud en ik moest derhalve maar met een nieuwe klacht komen wanneer zich dat in dit jaar voordeed. Hier zakt m'n broek van af.

De oplossing

Ik zou graag willen dat Sandd werkelijk zaken oplost in plaats van een ontmoedigingsbeleid te hanteren. Indien Sandd dat niet doet zou het toch niet mogen zijn dat zij ambtelijke stukken mogen afleveren wanneer ze de verantwoordlijkheid niet kunnen dragen. Ik heb nu ondermeer SVB aangeschreven en zal in de toekomst meer instanties hierover aanschrijven. Dat gerommel met post moet eens afgelopen zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Sandd
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Rinia, Allereerst onze excuses dat eerdere acties niet het gewenste resultaat hebben gehad. Wij zijn blij dat u nogmaals de moeite heeft genomen melding te maken. En vinden het vervelend te vernemen dat er zoveel mis gaat op uw adres.Wij nemen uw melding hoog op en hebben uw melding uitgezet naar desbetreffende vestiging zodat zij de noodzakelijke maatregelen kunnen treffen. Wij gaan ervan uit dat u vanaf heden uw post weer correct en tijdig zult ontvangen. Mocht er onverhoopt toch wat mis gaan betreft de Sandd bezorging op uw adres, vernemen we dat uiteraard graag van uNogmaals onze excuses voor het ongemak.
    Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet, Medewerker Kwaliteit
  2. Auteur
    Veritas
    Datum
    Hoe voorspelbaar, een zogeheten 'knip en plak' reactie zoals Sandd dat doet in al haar online reacties. U vertelt maar vertelt niets, net zoals dat bij FRL gaat. Deze reacties krijg ik telefonisch exact zo. Sandd onderneemt gewoon niets, dat is en blijft kennelijk een feit. Ik voorspel u dat Sandd het 'hierbij wil laten en hoopt dat, mocht het onverhoopt nog eens voorkomen, ik contact opneem met Sandd'. Dat is wat mij betreft afgelopen. Plan B dus.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Veritas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen