Klacht Sandd: De bezorging van Sandd is ver beneden de maat.

Klachtnummer
# 364585
Gebruiker
Herfst en zomer#114
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg 4 mei mei een heleboel post van februari nog en maart: tijdschriften, bedelbrieven. Allemaal door Sandd (niet) bezorgd. Is dat ergens blijven liggen en opeens weer ontdekt?
Ook krijg ik de laatste maanden geen afschriften meer van de bank of veel te laat,
tot wel drie weken later.

De oplossing

Ervoor zorgen dat de post op tijd wordt bezorgd. De bezorgers zijn blijkbaar niet erg gemotiveerd, of/en er is iets structureel niet goed bij Sandd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen