Opgelost door Sandd: Doorstuurservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 105482
Gebruiker
Han
Datum
0 reacties

Details

De klacht

18-2-2015 Doorstuurservice aangevraagd via de site voor de periode 25-2-2015 tot 10-3 met ref. nummer 6A78C3BC-AEC3-4C8D. Kosten € 35,-
In deze periode is geen enkel poststuk doorgestuurd, wel zijn er minstens 5 stukken bezorgd op het oude adres.
11-3 De klacht telefonisch gemeld.
11-3 Mail ontvangen van Sandd met formulier om de codes van de niet doorgestuurde stukken in te vullen.
19-3 De stukken zijn door de nieuwe bewoner van het oude adres doorgestuurd.
21-3 Het formulier van Sandd ingevuld gemaild.
29-3 Gebeld met Sandd. Het moet door Sandd nog onderzocht worden.
02-4 Gebeld met Sandd. Mevr. Franken zal het bedrag van €35 terugstorten.
09-4 Gebeld met Sandd. Andere medewerker zegt "het moet nog onderzocht worden". U wordt teruggebeld. Gezegd dat ik hier niet mee accoord ga en dat ik nu het toegezegde bedrag van €35 per omgaande teruggestort wil hebben. Zo niet, dan wordt de klacht op Klachtenkompas geplaatst.
11-4 Bedrag nog niet teruggestort.

De oplossing

De betaalde kosten van €35 terug storten op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Han
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen