Klacht Sandd: geen bezorging van poststukken

Siebe50

Wij hebben eerder een klacht ingediend bij sandd wegens geen bezorging van poststukken zoals de belasting (wegen - inkomsten belasting en zorgtoeslag en meer van die postukken en vanaf Mei hebben we weer gen post ontvangen van wegen belasting en we hebben geen van de zorgtoeslag gehad wegens terug gave en inkomsten belasting besluit.

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sandd
    Geachte heer/mevrouw Veenstra , Vriendelijk dank voor uw bericht. Het betreurt mij ten zeerste dat u uw post niet heeft ontvangen, dit is uiteraard niet de kwaliteit die wij voor ogen hebben.
    Ik ben dan ook blij dat u de moeite heeft genomen hier melding van te maken. Graag zou ik voor u nagaan wat wij bezorgd hebben op uw adres betreft de belastingdienst. Graag zou ik van u vernemen omtrent welke datum u deze poststukken verwachtte. Aan de hand daarvan kan ik bekijken of wij dit poststuk daadwerkelijk bezorgd hadden moeten hebben. Wij bezorgen namelijk een gedeelte voor de belastingdienst, PostNL doet het andere deel. Indien nodig zal ik hiervoor melding uitzetten naar desbetreffende vestiging zodat zij dit verder kunnen uitzoeken en bespreken met de bezorger/ster in kwestie. Nogmaals mijn excuus voor het ongemak, en vriendelijk dank voor uw bericht. Ik zie uw reactie dan ook graag tegemoet.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,Klantenservice
    Siebe50
    ven de wegenbelasting had er al in mei of juni geweest zijn en papieren van zorg en ib zouden in juni of juli aanwezig moeten zijn maar nooit aangekomen
    Sandd
    Geachte heer/mevrouw Veenstra,Hartelijk dank voor uw reactie.Direct naar het lezen van uw rectie hebben wij melding uitgezet naar de vestiging. Zij gaan uitzoeken hoe het kan dat u uw poststukken niet ontvangen heeft. Tevens zullen zij dit bespreken met de betreffende bezorger. Met als einddoel er voor te zorgen dat er tijdig en correct op uw aders bezorgd wordt.Heeft u aanvullende opmerkingen? We ontvangen ze graag via e-mail (klantenservice@sandd.nl) of telefonisch (055-3682525). Alvast vriendelijk bedankt.

Ook een klacht indienen over Sandd?