Klacht Sandd: geen bezorging van poststukken

Klachtnummer
# 67657
Gebruiker
Siebe50
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij hebben eerder een klacht ingediend bij sandd wegens geen bezorging van poststukken zoals de belasting (wegen - inkomsten belasting en zorgtoeslag en meer van die postukken en vanaf Mei hebben we weer gen post ontvangen van wegen belasting en we hebben geen van de zorgtoeslag gehad wegens terug gave en inkomsten belasting besluit.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Sandd
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Veenstra , Vriendelijk dank voor uw bericht. Het betreurt mij ten zeerste dat u uw post niet heeft ontvangen, dit is uiteraard niet de kwaliteit die wij voor ogen hebben.
    Ik ben dan ook blij dat u de moeite heeft genomen hier melding van te maken. Graag zou ik voor u nagaan wat wij bezorgd hebben op uw adres betreft de belastingdienst. Graag zou ik van u vernemen omtrent welke datum u deze poststukken verwachtte. Aan de hand daarvan kan ik bekijken of wij dit poststuk daadwerkelijk bezorgd hadden moeten hebben. Wij bezorgen namelijk een gedeelte voor de belastingdienst, PostNL doet het andere deel. Indien nodig zal ik hiervoor melding uitzetten naar desbetreffende vestiging zodat zij dit verder kunnen uitzoeken en bespreken met de bezorger/ster in kwestie. Nogmaals mijn excuus voor het ongemak, en vriendelijk dank voor uw bericht. Ik zie uw reactie dan ook graag tegemoet.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,Klantenservice
  2. Auteur
    Siebe50
    Datum
    ven de wegenbelasting had er al in mei of juni geweest zijn en papieren van zorg en ib zouden in juni of juli aanwezig moeten zijn maar nooit aangekomen
  3. Auteur
    Sandd
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Veenstra,Hartelijk dank voor uw reactie.Direct naar het lezen van uw rectie hebben wij melding uitgezet naar de vestiging. Zij gaan uitzoeken hoe het kan dat u uw poststukken niet ontvangen heeft. Tevens zullen zij dit bespreken met de betreffende bezorger. Met als einddoel er voor te zorgen dat er tijdig en correct op uw aders bezorgd wordt.Heeft u aanvullende opmerkingen? We ontvangen ze graag via e-mail (klantenservice@sandd.nl) of telefonisch (055-3682525). Alvast vriendelijk bedankt.

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen