Klacht Sandd: Geen post onvangen

Klachtnummer
# 391685
Gebruiker
Loo1970
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb nu voor de derde keer post van mijn reumatoloog niet ontvangen.

De vorige keren waren dit in juni voor een afspraak en in mei de formulieren om bloed te laten prikken.

Nu heb ik zojuist het ziekenhuis gebeld omdat ik al drie weken op een afspraak zit te wachten en blijkt dat hij daar al begin september verzonden is.

Ik vind dit een zeer kwalijke zaak omdat er prive en persoonsgegevens in deze brieven staan.

De oplossing

Graag opheldering waar mijn poststukken blijven!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen