Klacht Sandd: Geen Response En Geen Feedback Ontvangen.

Erwin Leeuwerink

Geen Bevestiging Via De E-Mail Ontvangen Van Het Bestellen Van De Kerst Zegels En Account Registratie.

Mijn Klacht
Geachte Mevrouw En Meneer
Hierbij Verzoekende Geen Bevestiging Bericht Via De E-Mail Niet Heb Ontvangen Van Het Registreren Van Een Persoonlijke Account Op www.sandd.nl En Daarnaast Heb Ik Geen Bevestiging Bericht Via De E-Mail Niet Ontvangen Van Het Plaatsen Van Een Order/Bestelling Van Twee Velletjes Kerst Zegels Met Een Totaal Bedrag Inclusief BTW Van 20 Euro.
Dit Bedrag Is Wel Betaald Met iDEAL En Is Betaald Via De Bank Rekening Afgerekent, Op De Rekening Staat Stichting Mollie Payments Onder Vermelding Van Een Ordernummer Met website Vermelding Van sandd En Daaronder Een Nummer Vermelding En Dat Eindigd Met Vermelding Sandd B.V.
Hierbij Hopende Kunt Uw Zo Spoedig Mogelijk Hierin Tegemoet Komen, En Ziet Men Uw Bericht En Uw Reactie, Zo Spoedig Mogelijk Tegemoet.
Hierbij De Vriendelijke Groeten Van De Ondergetekende Alvast, Van Meneer Erwin Leeuwerink Uit Amsterdam-NoordOostzanerwerf Nederland,

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sandd?