Klacht Sandd: Geld terug restant kerst zegels Sandd of mogen gebruiken met kerst 2020

H. Versluis

Eind november kocht ik kerst zegels van Sandd bij Etos. Achterop de vellen zegels staat dat de klant de zegels met kerst 2020 ook nog kan gebruiken. Nu blijkt dat dit niet meer kan. Sandd zegt dat de vellen zegels al gedrukt waren voordat bekend was dat TNT hun over zou nemen. Het eerste bericht hierover in het nieuws was in maart 2019. Het lijkt me sterk dat de zegels toen al gedrukt waren. En als dat zo was dan vindt ik nog dat TNT/Sandd de klanten het geld van de resterende postzegels van Sandd moet terug geven of dat de zegels met kerst 2020 toch nog gebruikt kunnen worden . Zegels terug sturen en geld ontvangen doen ze niet zeiden ze in een mail. Honderden misschien duizenden mensen zullen zegels over hebben die geld waard zijn en zo de prullenbak in kunnen... de waarde van al deze zegels bij elkaar zal in de miljoenen lopen. Ik heb zelf 13 zegels over, waarde €6,50.
Graag uw actie/reactie...

Dat ik mijn resterende zegels terug kan sturen en de waarde hiervan hiervan terug ontvang. Of een bericht dat de zegels van Sandd met kerst 2020 voor Kerst TNT post gebruikt mag worden

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sandd?