Klacht Sandd: kerstpost niet bezorgt

Klachtnummer
# 409485
Gebruiker
plum
Datum
0 reacties

Details

Klacht

wij hebben de kerstkaarten 7 december verstuurt voorzien van een etos kerstzegel in de desbetreffende bus gepost bij de etos in zoetermeer (meerzicht)
helaas is dat ook het einde station kerstkaarten
de kaarten zijn nooit op de plaats van bestemming aan gekomen
een week later sturen wij ook via bovenstaande manier kaarten op die zijn wel aan gekomen zeer merkwaardig
wij hebben contackt met u op genomen en er werd ons medegedeeld dat er gezien de fusie van u bedrijf met de ptt nu al reeds de ptt de bezorging van het sandd deels overneemd
wij hebben de ptt gebeld en deze vertelden ons dat de bezorging wel deels is overgenomen maar dat de post bij het sandd word gesorteerd en dan doorgeleverd wordt aan de ptt voor bezorging
mijn vraag is waar is mijn kerstpost van 7 dec gebleven

Gewenste oplossing

post opsporen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen