Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Sandd: Kerstpost niet op tijd bezorgd
Details
Klacht
Mijn kerstpost is weken later bezorgd. Hoewel de 58 kaarten op 8 dec. zijn aangeboden kreeg ik 16 jan. een bedankje voor de kaart die toen bezorgd is. Bij navraag bij anderen bleek dat er maar een drietal voor de kerst zijn bezorgd en de rest allemaal na Nieuwjaar! Ik heb daarover gebeld en ik heb via email een klacht ingediend maar nul, nada niks geen enkele reactie.Gewenste oplossing
Excuses en vergoeding van de 3 velletjes postzegels die ik heb gekocht. (30 euro)Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.