Klacht Sandd: Kerstpost niet op tijd bezorgd

Klachtnummer
# 345433
Gebruiker
Boze Mie 124
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn kerstpost is weken later bezorgd. Hoewel de 58 kaarten op 8 dec. zijn aangeboden kreeg ik 16 jan. een bedankje voor de kaart die toen bezorgd is. Bij navraag bij anderen bleek dat er maar een drietal voor de kerst zijn bezorgd en de rest allemaal na Nieuwjaar! Ik heb daarover gebeld en ik heb via email een klacht ingediend maar nul, nada niks geen enkele reactie.

Gewenste oplossing

Excuses en vergoeding van de 3 velletjes postzegels die ik heb gekocht. (30 euro)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen