Klacht Sandd: Kwaad echt Kwaad!!!!

Klachtnummer
# 356336
Gebruiker
PLaTa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

DE KLACHT
Op 8mrt heeft NS de OV chipkaart verstuurd heden 20 maart ONTVANGEN!!!!😡😡😡

Consequent wordt de post te laat, of niet of op woensdag of Zaterdag bezorgd.

Doordat de ov niet op tijd binnen was heeft inze zoon een anonieme ov kaart moeten kopen met tegoed erop.

Ik wil dat jullie die kosten gaan vergoeden en wat de bezorgster betreft. Laat ik zeggen dat deze hier geen brief meer ingooit daar zorg ik wel voor want geloof mij dat ik een hartig woordje met haar zal hebben wat niet prettig gaat worden.

En jullie klantenservice? Zo iets van ongeïnteresseerd. Ik begrijp nu waarom post. Nl Sannd over gaat nemen. Wat een bedrijf ongelooflijk zeg.
DE OPLOSSING
Een excuus van Sannd.
De bezorgster met een flinke trap de deur uitschoppen.
Onkosten vergoeding voor de ov kaart.
BIJLAGEN
Selecteer afbeeldingen die u publiekelijk wilt maken.

De oplossing

1. Onkosten vergoeding
2. Bezorgster eindelijk de laan uitsturen
3. Excuus van Sannd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen