Klacht Sandd: Levering nieuwe ledenpas 2018 zeker 7 werkdagen te laat

Klachtnummer
# 288496
Gebruiker
consumentenklacht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sandd - L.S.,

Het is heel vervelend te moeten constateren dat we post ontvangen op 11 januari 2018 welke voor 31 december bezorgd had moeten worden (we laten de Kerst-post buiten beschouwing...).
Hiermee doelen we op het niet op tijd ontvangen van een nieuwe ledenpas 2018 van een vereniging, welke nodig was voor een beurs op 7 januari 2018. Hierdoor moesten we bijna de toegangsprijs van EUR 12,50 betalen (door het overleggen van mailverkeer met de penningmeester hebben we dit kunnen voorkomen).

De oplossing

We houden tegenwoordig al rekening met een vertraging van de post van een dag of twee extra. In de december maand tot wel zes werkdagen.

De post is uiteindelijk door Post.nl bezorgd.
We verzoeken Postbedrijf Sandd dringend haar zaken beter te organiseren opdat de geschetste on-gerieven NIET meer voorkomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?