Opgelost door Sandd: Niet bezorgen van maandelijks magazine "Communications of the ACM".

André

Ik ben al meer dan 15 jaar lid van de Association for Computing Machinery, en ontvang ook al meer dan 15 jaar zonder problemen het uit de Verenigde Staten van Amerika toegezonden maandelijkse magazine “Communications of the ACM”, tot 2013 dan. In 2013 heb ik tot twee keer toe het maandelijkse magazine “Communications of the ACM” niet ontvangen. De maandelijkse magazines van mei en oktober heb ik nooit ontvangen en heb ik opnieuw uit de VS laten toezenden als priority post. Het magazine van de maand december heb ik trouwens ook nog niet ontvangen. Twee, en wellicht drie, magazines van de 12 ‘kwijt’ raken in één jaar tijdens de bezorging is een ‘extremely poor performance’

Ik zou graag willen dat Sandd niet alleen met de mond kwaliteit van de postbezorging beleid, maar dit ook daadwerkelijk in de praktijk brengt.

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sandd
    Beste heer/mevrouw Boot,Vriendelijk dank voor uw melding.Wij zijn blij dat u de moeite heeft genomen melding te maken van dit incident en wij zullen hier zeer serieus mee omgaan.Het is niet de bedoeling dat u uw post niet ontvangt.Wij gaan uitzoeken hoe dit kan en zullen hier de bezorger/bezorgster in kwestie op aanspreken om er voor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.Echter kunnen wij niet voor een nieuw exemplaar zorgen wij adviseren u dan ook om contact op te nemen met de opdrachtgever. Mocht het zo zijn dat het nog op de vestiging ligt wordt dit uiteraard nog bij u bezorgd.Nogmaals vriendelijk dank voor uw melding en excuses voor het ongemak.Wij gaan er vanuit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Anne van de Guchte
    André
    Kan ik deze klacht ook afsluiten zonder een nieuwe reactie te plaatsen?