Klacht Sandd: Niet of veel te late bezorging van post door Sandd

Klachtnummer
# 374631
Gebruiker
Heisa69
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 1april 2019 wonen wij op een nieuw adres. Dit adres is bij alle verzenders bekend zoals de belastingdienst, Ulla Popken en Plus magazine. Ondanks dat presteert Sandd het om al die maanden de post niet of op enkele stukken na (die maanden later kwamen) te bezorgen. Hierover tig maal contact gehad en de mooiste beloftes werden gedaan. Tot op heden (1-7) krijgen wij nog steeds of veel te laat onze (ook privacygevoelige) post. Hoe kan ik die lui wakker schudden zodat dit opgelost wordt?

De oplossing

Eindelijk, na ruim 3 maanden, er voor zorgen dat wij onze post op de juiste manier geleverd krijgen. Dus volledig en op tijd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen