Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Sandd: Niet of veel te late bezorging van post door Sandd
Details
De klacht
Sinds 1april 2019 wonen wij op een nieuw adres. Dit adres is bij alle verzenders bekend zoals de belastingdienst, Ulla Popken en Plus magazine. Ondanks dat presteert Sandd het om al die maanden de post niet of op enkele stukken na (die maanden later kwamen) te bezorgen. Hierover tig maal contact gehad en de mooiste beloftes werden gedaan. Tot op heden (1-7) krijgen wij nog steeds of veel te laat onze (ook privacygevoelige) post. Hoe kan ik die lui wakker schudden zodat dit opgelost wordt?De oplossing
Eindelijk, na ruim 3 maanden, er voor zorgen dat wij onze post op de juiste manier geleverd krijgen. Dus volledig en op tijd.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.