Klacht Sandd: Niet voor herhaling vatbaar!!!

Klachtnummer
# 345065
Gebruiker
Bakkertje1980
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb ver voor 19 dec mijn kerstkaarten bij de blokker in de bus gedaan, met de beloofte van Sandd dat deze dan voor de kerst bezorgd zouden worden. Nu in de derde week van Januari krijg ik van bijna iedereen je kaart komt nu pas aan. Ben echt stom verbaads, en dit was de eerste en zeker de laatste keer dat ik voor Sandd heb gekozen.

De oplossing

Heel eerlijk gezegd, wil ik gewoon mijn geld terug die ik besteed heb aan de postzegels.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen