Klacht Sandd: Nieuwjaarskaarten zijn op 7 januari nog niet bezorgd.

Klachtnummer
# 287792
Gebruiker
J. van Overbruggen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn nieuwjaarskaarten heb ik op 29 december 2017 gepost in de speciale Sandd Box bij de Blokker in Winkelcentrum Woensel. Van de 100 geposte kaarten is er vandaag, 7 januari nog niet 1 aangekomen!! Ik vind het verschrikkelijk! Ben erg verdrietig en heeeeel erg boos. Deze kaarten hadden afgelopen week allang bezorgd kunnen worden.
We sturen elk jaar een speciaal gemaakte kaarten aan 150 mensen in binnen- en buitenland. Van de overige 50 kaarten die met PostNL zijn verzonden is het grootste deel al aangekomen in het buitenland....

Gewenste oplossing

Indien de kaarten niet a.s. dinsdag bij iedereen in de bus liggen in NL wil ik graag vergoeding voor de verzendkosten, enveloppen en kaarten die ik heb laten maken!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen