Klacht Sandd: Nog steeds geen post

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 16482
Gebruiker
Hillebrand Swan
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na eerder toezegging begin deze maand over de bezorging van mijn post via Sandd heb ik nog steeds niets ontvangen o.a. Quest en Consumentengids. Sandd zou het uitzoeken waar het fout gaat maar nog steeds geen post ,de bladen hadden vorige week bezorgd moeten worden volgens de klantenservice van deze uitgevers.
Sandd los het probleem aub op.

De oplossing

De post bezorgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Sandd
    Datum
    Beste heer/mevrouw Swan, Hartelijk dank voor uw melding. Wij zijn reeds van uw melding op de hoogte en betreuren het voorval ten zeerste.Het is zeker niet de bedoeling dat u uw poststukken niet ontvangt. Zoals u weet is dit al in behandeling.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, mocht dit niet het geval zijn dan vernemen wij dit graag via klantenservice@sandd.nl Wij danken u bij voorbaat voor de moeite. Met vriendelijke groet,
    Anne van de Guchte
  2. Auteur
    Hillebrand Swan
    Datum
    U heeft aangegeven niet te twijfelen aan de kwaliteit van de bezorger, blijf mijn vraag waar is de post (bladen) dan gebleven , deze is niet bij mij bezorgd.
  3. Auteur
    Hillebrand Swan
    Datum
    De bladen worden voor de 3e keer nagezonden (probleem speelt al maanden)
    eind vorige week hadden deze door Sandd bezorgd moeten worden
  4. Auteur
    Sandd
    Datum
    Beste heer/mevrouw Swan, Hartelijk dank voor uw bericht.Zoals aangegeven doen wij er alles aan om uit te zoeken hoe het kan dat u uw poststukken niet ontvangt. Hiervoor hebben wij een onderzoek ingesteld. Om er voor te zorgen dat er weer correct wordt bezorgd.Ik ga er van uit u zo voldoende geinformeerd te hebbenMet vriendelijke groet,
    Anne van de Guchte
  5. Auteur
    Hillebrand Swan
    Datum
    Tot op heden (5/12) geen post , geen bladen, niets gehoord.
    vraag me af of Sandd de klacht wel serieus afhandelt.
    Vooral om dat ik al sinds september geen post via Sandd ontvang !!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hillebrand Swan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen