Klacht Sandd: ongepast gedrag bezorger Sandd

Klachtnummer
# 348142
Gebruiker
joy28
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Privacyschending en verspreiden laster en smaad door bezorger van Sandd.
Mijn buurman is bezorger bij Sandd en houdt mijn post achter en/of ik krijg post in de brievenbus dat al open is geweest gezien de plakrand van enveloppe.
Ook deelt de bezorger informatie over post van anderen met anderen. Als iemand post van een incassobureau krijgt dan weet de hele buurt dit gelijk. Hij roddelt constant in de buurt onder werktijd over mede buurbewoners en diagnosticeert hen ook zo verspreid hij over mij door de hele buurt dat ik borderline zou hebben (wat niet het geval is) ik vind dit allemaal veel te ver gaan! Ik heb dit ook bij Sandd gemeld uiteindelijk bij vestiging Nieuwegein omdat bij het algemene nummer naar de klachtenafdeling de telefoon niet wordt opgenomen na meerdere keren gebeld te hebben

De oplossing

Mijn post niet meer door de betreffende bezorger laten bezorgen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen