Klacht Sandd: onvolledige, dus onbetrouwbare, postbezorging door Sandd

PeterV

Na een melding rechtstreks bij Sandd eerder dit voorjaar over ontbrekende briefpost, blijken er nu nog steeds brievenbus poststukken op mijn adres niet bezorgd te worden.
Bij een controle-enquete van TNS Nipo op de bezorging door Sandd van een bepaalde postzending, blijk ik die niet te hebben ontvangen.
Bovendien mis ik m.i. nog steeds vaker brieven van overheids instanties en andere organisaties en instellingen. De onvolledige bezorging van de briefpost door Sandd maakt deze dienstverlening in mijn ogen dan ook onbetrouwbaar. Dat mag toch niet zo lang blijven doorgaan na een eerdere klacht daarover....onbegrijpelijk voor mijn gevoel.
NB: Mijn standaard brievenbus zit in de voordeur van een standaard rijtjeshuis in een standaard woonerf.

De zekerheid dat post aan mij verzonden via Sandd ook bij mij wordt bezorgd door Sandd

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sandd
    Beste heer Verzijl,Vriendelijk dank voor uw reactie.Wij zijn blij dat u de moeite heeft genomen melding te maken van dit incident en wij zullen hier zeer serieus mee omgaan.Het is niet de bedoeling dat u uw post niet ontvangt.
    Wij gaan uitzoeken hoe dit kan en zullen hier de bezorger/bezorgster in kwestie op aanspreken om er voor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.Om dit te kunnen doen zouden wij graag van u vernemen welke poststukken u niet heeft ontvangen,zodat wij dit kunnen uitzoeken.Nogmaals vriendelijk dank voor uw melding en excuses voor het ongemak.Wij gaan er vanuit u voor nu voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,Anne van de Guchte
    Sales Support
    PeterV
    Welke briefpost ik mis in de afgelopen 8 maanden is uiteraard niet exact aan te geven, maar omdat ik nu recent vanwege de TNS Nipo enquete opnieuw keihard bewijs heb dat ik niet alle post die via Sandd wordt verzonden ook daadwerkelijk ontvang, worden mijn sterke vermoedens dat het nog steeds niet goed gaat m.i. bevestigd. Ik miste in ieder geval ook al eerder diverse rekening-afschriften van ING en ik meen bovendien post te missen van o.a. Belastingdienst, RDW, UWV, Rabobank en Reaal/SNS.
    Sandd
    Geachte heer Verzijl,Vriendelijk dank voor uw bericht.Wij vinden het zeer vervelend te vernemen dat de bezorging op uw adres niet goed gaat. Uiteraard hebben wij de melding dan ook ingevoerd in ons klachtensysteem en doorgezet naar de juiste vestiging. Zij hebben een onderzoek gestart en contact opgenomen met de bezorger.De bezorger is sinds 2012 werkzaam voor Sandd en is een zeer goede, betrouwbare bezorgster. Uit het onderzoek is ook gebleken dat er geen overige incidenten bekend zijn van deze bezorgster en dat de wijkkwaliteit op 100% staat. De wijkkwaliteit kunnen wij controleren door middel van steekproeven, in elke wijk worden er aan aantal steekproeven ingepland waaruit dus de kwaliteit van de wijk komt. Mochten het zo zijn dat er iets verkeerds gaat tijdens deze proef, dan worden hier meteen oplossingen voor bedacht. Echter is dit dus niet het geval aangezien de wijkkwaliteit op 100% staat en er geen overige incidenten bekend zijn.De bezorgster is zeer alert en neemt haar verantwoordelijkheid zeer hoog op. Bij vreemde dingen of aandachtspunten let ze extra goed op en meldt ze altijd de bijzonderheden bij de vestiging. De vestiging heeft de bezorgster uitgenodigd voor een gesprek op de vestiging, ze geeft aan dat ze uw adres kent maar dat ze niet weet welke poststukken ze op dinsdag en vrijdag bij uw adres bezorgd.Er is dan ook afgesproken dat de bezorgster de aankomende weken een controlelijst meekrijgt waar de poststukken voor uw adres staan aangegeven. Deze zal ze letterlijk afvinken na het bezorgen op uw adres en zal zij deze lijst inleveren bij de vestiging zodat een medewerker van de vestiging kan controleren of de poststukken bij u bezorgd zijn.Mocht het zo zijn dat u problemen en/of bijzonderheden ondervind, laat het ons dan weten zodat wij kunnen schakelen met de vestiging.Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Anne van de Guchte
    Sales Support
    PeterV
    Op mijn adres is dan nog nooit een interne Sandd steekproef gedaan, want dan zou de wijkkwaliteit geen 100% zijn! Want ik mis al maanden lang diverse poststukken; dat is nu juist het punt.
    Hoe U dan kunt stellen dat er van 100% wijkkwaliteit sprake is?
    Maar goed, ik ga Uw werkwijze de komende weken met veel interesse volgen en spreek de wens uit dat deze bezorgster (sans rancune) ook na die (korte) controle periode, dus naar 100% kwaliteit, ook op mijn huisadres, blijft streven en handelen.

Ook een klacht indienen over Sandd?