Klacht Sandd: post die niet voor mij is geadresseerd maar tog gewoon in de bus word gestopt .

Klachtnummer
# 316748
Gebruiker
20866636
Datum
0 reacties

Details

De klacht

post bezorgen die niet van mij is ,het komt regelmatig voor dat ik post vind die niet aan mij is geadresseerd maar tog gewoon in de bus zit ik heb hierover akl meerdere klachten ingediend bij Sandd maar er word gewoon niet op gereageerd ik vind dit heel vervelend want ongemerkt maak je post open die niet voor mij bestemd is .

De oplossing

wort het niet eens tijd dat Sandd zijn bezorgers er op attendeerd dat de post correct bezorgd dient te worden en niet zo maar luk raak in een brievenbus word gestopt .tevens zou ik graag zien dat Sandd eens contact met mij opneemt .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen