Klacht Sandd: post komt niet aan.

boos

Wij zouden volgens de belastingdienst eind december en rekening gehad moeten hebben. Deze hebben wij niet ontvangen. Nu is er een boete op gekomen. Ik zou graag willen weten hoe het komt dat de post niet aankomt!!!

Post moet bezorgt worden anders het bedrijf de boete betalen.

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sandd
    Geachte heer/mevrouw van Hemert , Allereerst hartelijk dank voor uw melding. Erg vervelend te vernemen dat dit is voorgevallen, dit is uiteraard niet de kwaliteit die wij voor ogen hebben. We stellen het dan ook op prijs dat u de moeite heeft genomen hier melding van te maken.Helaas gaat het om een poststuk welke langer dan 4 weken geleden bezorgd had moeten worden. Wij kunnen geen exacte oorzaak meer achterhalen maar geven uw melding wel door aan de desbetreffende bezorger zodat er bij een volgende bezorging extra aandacht is voor uw adres.Indien u nog aanvullende opmerkingen heeft vernemen wij deze graag via ons e-mailadres klantenservice@sandd.nl of via ons telefoonnummer 055-3682525.Onze excuses voor het ongemak. We zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet,
    Klanten service

Ook een klacht indienen over Sandd?