Klacht Sandd: post te laat bezorgd

Klachtnummer
# 410634
Gebruiker
L (svp online niet Pothoven
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Post zou moeten arriveren op bepaalde datums eind oktober en eind november. De post kwam niet. Ik heb eind oktober en eind november geverifieerd, maar de post was verzonden en moest op of rond die datums arriveren (marge was een dag) en eind november heb ik maar tnt en dhl gebeld (hoewel er sandd staat op de enveloppes). De post arriveerde wel maar veel later. Ik moet steeds bellen naar de verzender om te verifieren of mijn post in goede orde is verstuurd. Het levert wel enige stress voor mij op waadoor ik graag wil aangeven dat er iets niet klopt bij de post bezorging. Sandd heeft de code op de brief van eind november; die heb ik al aan hen doorgegen. Eind december is het waarschijnlijk weer zo, maar nu gaat er misschien door de drukte meer tijd dan ongeveer een week overheen, dus hoop ik dat u de mogelijkheid heeft om te bekijken waarom mijn post steeds veel te laat aankomt

De oplossing

uitzoeken waardoor mijn post steeds te laat aankomt en de klacht verhelpen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?