Klacht Sandd: post verkeerd bezorgd.

Klachtnummer
# 421718
Gebruiker
CooleKat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Post (betreft een jaaropgave) verkeerd bezorgd, door die ontvangers geopend en getracht weer dicht te plakken en bij mij op maandag in de bus gegooid. Adres was correct.
Sandd bezorgd alleen op dinsdag en vrijdag voor de afzendende instantie.

De oplossing

Sandd dient de kwaliteit te waarborgen dat post correct wordt bezorgd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen