Klacht Sandd: Post wordt beschadigd

Klachtnummer
# 358202
Gebruiker
Gebruiker1547459948
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Waarom denkt Sandd dat ze mijn post(-zegels) mogen beschadigen? Er wordt een strook over de postzegels geplakt die bijna niet is te verwijderen. De postzegels worden beschadigd en zijn dus waardeloos voor verzamelaars.
Ook wordt er door PostNL een zegel met "Port betaald" bovenop de Duitse postzegel geplakt en de post wordt vervolgens door Sandd nogmaals van een niet verwijderbare plakstrook voorzien en dan bezorgd.

De oplossing

Niet meer van die niet te verwijderen plakstroken op mijn post plakken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen