Klacht Sandd: Post zeer regelmatig veel te laat of gewoon helemaal niet ontvangen.

Klachtnummer
# 366015
Gebruiker
R.G. Berndsen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Post regelmatig niet of veel te laat ontvangen. of bijvoorbeeld verkeerd bezorgd. Ontvang soms post zoals een tijdschrift een week later maar dan wel uit de verpakking. Is dus al door iemand anders gelezen. Nu al een half jaar klachten. Ik meld ze wel maar er veranderd niets. Wat een ongelofelijk snertbedrijf. Machteloos.

De oplossing

Dat er correct en op tijd bezorgd wordt. Post niet laten verdwijnen! Zorgen dat post ok niet verkeerd bezorgd wordt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen