Opgelost door Sandd: sand houd post achter

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 49934
Gebruiker
wjm
Datum
4 reacties

Details

Klacht

postbedrijf sand levert niet of 6 weken later post.Op 2 febr krijgen wij belasting brieven die begin januari verstuurt zijn dus kan je nooit optijd je belasting betalen.
Ook bankafschriften van november komen pas op zondag 2 februari aan.
Dus sand houd enkele weken -post achter en wil dit niet oplossen of controleren

Gewenste oplossing

ik wil dat de post bezorgt word wanneer die voor ons is en niet verzamelen een paar weken en dan pas bezorgen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Sandd
    Datum
    Geachte mevrouw Paridaans, Allereerst hartelijk dank voor uw melding. Erg vervelend te vernemen dat uw post te laat bezorgd is, dit is uiteraard niet de kwaliteit die wij voor ogen hebben. We stellen het dan ook op prijs dat u de moeite heeft genomen hier melding van te maken.Wij streven er naar om continu onze bezorgkwaliteit te verhogen en door uw melding kunnen wij deze gericht verbeteren. Om uw melding op te kunnen nemen met het verantwoordelijke depot hebben wij de volgende gegevens nodig van één van de verkeerd bezorgde poststukken:
    1. Klantnaam/opdrachtgever
    2. Sandd code, deze staat onder de adresgegevens en eindigt op SNDZodra wij de gegevens hebben ontvangen nemen wij contact op met het verantwoordelijke depot, zodat zij dit voorval met de bezorger/ster in kwestie kunnen bespreken. Indien u nog aanvullende opmerkingen heeft vernemen wij deze graag via ons e-mailadres klantenservice@sandd.nl of via ons telefoonnummer 055-3682525.
    Onze excuses voor het ongemak en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.Met vriendelijke groet,
    Anne van de Guchte
    Afdeling Sales
  2. Auteur
    wjm
    Datum
    de post is niet verkeerd bezorgd maar paar weken later.
    klantnaam aam Coppens opdrachtgever belastingdienst
    0102824957222-4VAL008-21/4-SND op dit adres komen voor 3 bedrijven en 2 particulieren post aan.deze gegevens heb ik ook telefonisch door moeten geven toen ik belde voor een klacht waarna ze terug bellen dat ze niks doen.ik ben benieuwd of er nu iets aan gedaan word.het staat op camera dat zondag 2 febr post is bezorgd wel een pakket van 20 cm hoog niet normaal
  3. Auteur
    Sandd
    Datum
    Beste mevrouw Paridaans, Hartelijk dank voor uw reactie. Naar aanleiding van ons contact hebben wij een incident uitgezet. Wij hebben dit besproken met de bezorger.
    Hierbij zijn wij tot de conclusie gekomen dat wij afscheid van deze bezorger hebben genomen. Er zal dus een nieuwe bezorger in uw wijk komen.Wij gaan er dan ook vanuit dat het probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan vernemen wij dit graag. U kunt contact met ons opnemen via klantenservice@sandd.nlWij danken u bij voorbaat voor de genomen moeite.
  4. Auteur
    wjm
    Datum
    dank u voor de genomen moeite.Het enigste wat we vragen is dat als er post voor ons is ook direct geleverd word

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen