Klacht Sandd: Sandd bezorger blijft post verkeerd bezorgen, ondanks herhaalde klachten!!!

CaroS

Het voorgaande nummer in onze straat is ongeveer 150 meter van ons huis vandaag. De Sandd-bezorger dumpt de post voor dat nummer in onze brievenbus, omdat hij/zij kennelijk niet weet waar het huis met dat nummer staat. Na dat dat een aantal malen was gebeurd heb ik een klacht ingediend bij Sandd. Sandd beloofde daarop in een reactie de postbezorger beter te instrueren en bovendien zouden me nog bellen, maar dat laatste is niet gebeurd. Iedere keer als er verkeerd bezorgd wordt maak ik nu een klacht aan op hun site. Ondertussen gaat de verkeerde postbezorging gewoon door. Het betreft ook rekeningen en post van de belasting, waardoor ik me bijna schuldig voel als ik het niet bezorg bij het juiste nummer.
Fouten kunnen worden gemaakt, maar er stug mee doorgaan is echt heel erg irritant. En ik weet zeker dat ik ook namens de geadresseerden spreek die hun post dus steeds niet (of later) krijgen.

1) Postbezorgers goed instrueren over dat ze de post niet zomaar kunnen dumpen in een ander zijn brievenbus als ze het nummer niet kunnen vinden (lijkt mij heel logisch)
2) Postbezorgers een kaart geven met de huisnummers van de Oostsingel in Delft, zodat ze voortaan alle adressen ter plekke wel kunnen vinden!
3) Excuses aan mij en aan de geadresseerden!

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sandd?