Klacht Sandd: Schildpad bezorging. Nog nooit meegemaakt in bijna 45 jaar.

Klachtnummer
# 342906
Gebruiker
N van Hagen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb 17 december kerstkaarten op de bus gedaan met Sandd kerstpostzegels.
Bij Blokker in Heesch in de daarvoor bestemde bus gedaan. ( 17e )
Afgelopen zaterdag en vandaag hebben vrienden en kennissen mijn kerstkaart ontvangen.
3 weken nadat ik de kaarten op de bus heb gedaan.
ONGELOOFLIJK dat het IN Nederland 3 weken duurt.
Dit is de niet te geloven.
Voor mij is dit de 1e en tevens de laatste keer dat ik gebruik zal maken van Sandd.
Het mag dan goedkoper zijn als de postzegels van TNT post, maar die werden altijd WEL voor de feestdagen bezorgd.
Ben diep teleurgesteld in jullie bedrijf.
N. van Hagen

De oplossing

Ze mogen er wel voor gaan zorgen dat hun post sneller bij de mensen terecht komt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen