Klacht Sandd: Sinds 1 maand categorisch geen bezorging door Sandd

smalen

Sinds begin oktober mis ik meerdere ING bankafschriften, Aanslag belasting, tijdschriften Computer Totaal, Tips & Trucs, Zoom.
Misschien wel meer, maar dat is lastig nagaan als je iets niet ontvangt.
Klagen bij afzenders en ook bij Sandd levert tot zover niets op.
Ook aangifte van diefstal doen bij de politie levert alleen een registratie (voor de statistiek) op en "geen aanknopingspunten voor een politieonderzoek".
Terwijl data, adres, enz. bekend zijn, zodat het een kleine moeite moet zijn de verdachte besteller te vinden.

Herstel postbezorging.
Nog niet afgeleverde poststukken alsnog brengen.
Verzendende partijen via ander postbezorger laten versturen.

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sandd
    Geachte heer/mevrouw de Smalen, Allereerst onze excuses dat eerdere acties niet het gewenste resultaat hebben gehad.
    Wij zijn blij dat u nogmaals de moeite heeft genomen melding te maken. En vinden het vervelend te vernemen dat er zoveel mis gaat op uw adres. Wij hebben deze week een andere bezorger op uw wijk gezet, met als doel dat u al uw post weer naar behoren ontvangt.Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
    Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Medewerker Kwaliteit
    smalen
    We zullen zien of dat een bestendige oplossing is.
    Maar u gaat er verder volledig aan voorbij dat zeker 6 weken post is gestolen en mogelijk nog bij de schuldige postbesteller is.
    Bovendien erg vreemd dat die bezorger er zo wel makkelijk vanaf komt.
    Nu deze persoon dus bekend is, ga ik opnieuw aan de politie vragen verder onderzoek te doen.
    smalen
    Wat was trouwens de reden van het wekenlang niet bezorgen?
    Sandd
    Geachte heer/mevrouw de Smalen, Hartelijk dank voor uw reactie.Zoals reeds aangegeven hebben wij diverse acties uitgezet, na uw eerste melding van 3 november daarnaast is er een onderzoek ingezet om te bepalen wat de oorzaak is van het niet ontvangen van uw poststukken. Omdat hier geen aanwijsbare oorzaak gevonden was voor de falende postbezorging, is er besloten deze week een andere bezorger op uw wijk te zetten. Wij begrijpen dat u veel ongemak heeft ervaren betreft het niet ontvangen van uw post, uiteraard vinden wij dit erg vervelend te vernemen. Wij gaan ervan uit dat u vanaf heden uw post weer naar behoren ontvangt.Met vriendelijke groet,Medewerker Kwaliteit
    smalen
    Met max 500 tekens word ik praktisch monddood gemaakt!
    Via helpdesk tijdschrift bleek dat er veel meer en al langer bekend was over deze bezorgster. Dus antwoord van Kwaliteit Medewerker slaat nergens op . Inmiddels afgelopen donderdag weer niets ontvangen. Dus ook de nieuwe bezorger deugt niet? Of de verandering is nog niet doorgevoerd?
    Ik vind het onbegrijpelijk dat er zo wordt omgegaan met klachten.

smalen

Ook een klacht indienen over Sandd?