Klacht Sandd: slechte aandacht voor bezorgklachten

Klachtnummer
# 340246
Gebruiker
Jan Goede
Datum
0 reacties

Details

De klacht

al jaren probeer ik mijn bezorg probleem op te lossen met Sandd. mijn post wordt namelijk bij mijn buren bezorgd en niet bij mij. ondanks tekst boven de brievenbus waar het nummer wel te vinden is en de maandelijkse telefoontjes mat Sandd en de vele toezeggingen het op te lossen. lukt het Sandd niet het probleem op te lossen. ook het probleem neerleggen bij de verzender van de post en een klacht indienen bij Sandd lost niets op.

De oplossing

ik wil dat Sandd deze klacht na ruim 10 jaar een keer gaat oplossen en zijn personeel goed informeerd hoe er bezorgd moet worden en de mensen verteld dat zij het gezicht van het bedrijf zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen