Klacht Sandd: Slordig , inaccuraat.

Klachtnummer
# 356465
Gebruiker
J. van Wettum
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Post over een ziekenhuisafspraak die verzonden was op donderdag is op de volgende woensdag om circa 11,00 uur bezorgd, dus te laat. Want de afspraak was woensdag 10.uur.
Volgens internetgegevens dient de post op dinsdag en vrijdag bezorgd te worden!!!!

De oplossing

Accurater functioneren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen