Klacht Sandd: Te late bezorging, tegen eigen brl8fte in.

Klachtnummer
# 345115
Gebruiker
Jonathan#86
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geboortekaartjes zijn na bijna 2 weken nog niet bezorgd. Aanbieden op woensdag zou bezorging op de dinsdag daarna betekenen.
Tevens volgt er geen bevestiging in de email van een ingevuld contactformulier.
De 'latertjes' hebben we via PostNL gedaan, zodat (dachten wij) de post dan ongeveer tegelijk aan zou komen. Niet dus...

De oplossing

Dat er een verklaring wordt gegeven waarom de bezorging zo lang op zich laat wachten en een toezegging dat de uiteindelijke bezorging op zeer korte termijn plaats gaat vinden, graag voordat ons kind kan lopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen