Klacht Sandd: te late postbezorging

Klachtnummer
# 33618
Gebruiker
I. Geerts
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Wij ontvangen net zoals de heer Wisselink (2135 BR) onze post ook weken al dan net maanden te laat. De heer Wisselink heeft deze klacht 3 weken geleden bij jullie ingediend maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Gisteren (31/08) bijvoorbeeld ontving ik post van de Belastingdienst met als dagtekening 1 juni 2013!!! Ik verneem graag van u.
gr I. Geerts

De oplossing

postbezorging op tijd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Sandd
    Datum
    Beste heer, mevrouw Geerts,Vriendelijk dank voor uw reactie. Sandd streeft een zo hoog mogelijke kwaliteit na en wij zijn continue bezig met het monitoren van de bezorgkwaliteit. Wij werken dan ook met een uitgebreid kwaliteitssysteem waarmee we in staat zijn incidenten snel en efficiënt uit te zetten en af te handelen.Wij zijn blij dat u de moeite heeft genomen melding te maken van dit incident en wij zullen hier zeer serieus mee omgaan.Wij betreuren het ten zeerste dat de poststukken te laat juist bezorgd zijn.Het gedrag en/of de handelingen van de bezorger in kwestie is niet juist en wij zullen hem/haar hierop aanspreken om er voor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.Om dit te kunnen doen ontvang ik graag de Sandd code. (lange code onder uw adres gegevens).Nogmaals vriendelijk dank voor uw melding en excuses voor het ongemak. Wij gaan er vanuit u voor nu voldoende geinformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,
    Anne van de Guchte
    Sales Support
  2. Auteur
    I. Geerts
    Datum
    De code is: 0024375949362-HFD109-3/4-SND.
    Vandaag (3/9) wederom post van de Belastingdienst gedateerd op 7 juni ontvangen. De code hiervan is 0047303949447-1HFD109-3/4-SND. Inmiddels ook geinformeerd bij meerdere buren deze hebben allemaal dezelfde klachten.
  3. Auteur
    Sandd
    Datum
    Beste heer, mevrouw Geerts, Vriendelijk dank voor uw reactie. Wij hebben uw melding uitgezet naar de vestinging. Zij gaan uitzoeken hoe dit kan.
    Zodra wij een terugkoppeling ontvangen hebben ,zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.Ga er vanuit u voor nu voldoende geinformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,
    Sales support
  4. Auteur
    I. Geerts
    Datum
    Ik wacht nog steeds op antwoord van Sandd
  5. Auteur
    Sandd
    Datum
    Beste heer, mevrouw Geerts, Excuses voor het lange wachten.
    Wij waren nog niet te vreden over de betreffende terugkoppeling. Wij zijn er dan ook nog druk mee bezig. Wij verwachten eind deze week u een duidelijke terugkoppeling te geven.Ga er vanuit u zo voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen