Klacht Sandd: Veel te late postbezorging terwijl 24-uurs service de afspraak is

Klachtnummer
# 358718
Gebruiker
Denise
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een contract met Sand. Sand moet de post iedere werkdag tussen 16.00-17.00 uur ophalen op onze locatie. De post moet binnen 24 uur bezorgd worden.
De post komt pas een paar dagen, 2 weken of een maand later aan op locatie.
De kosten zijn vergeleken PostNL wel minder maar de service is absurd!

De oplossing

Of er moet direct wat geregeld worden, of we gaan overstappen naar een ander postbedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen