Klacht Sandd: Waar blijft mijn post?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 419259
Gebruiker
GPS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds oktober vorig jaar geen post ontvangen dat door Sandd bezorgd had moeten worden. ING bankafschriften, VGZ facturen, Belasting, Livit facturen en Consumentenbondblad november/december/januari. Buren hebben dezelfde klachten. Telefonisch laat Sandd weten dat ze er achteraan gaan maar je krijgt geen terugkoppeling.

De oplossing

Post normaal bezorgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GPS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen