Klacht Sandd: waardeloze bezorging kerstpost

Klachtnummer
# 343400
Gebruiker
Patrijsje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

kerstpost voor 18 december 2018 in de bus gedaan want dan zou deze gegarandeerd voor de kerstdagen bezorgd worden nou mooi niet een gedeelte is tussen kerst en oudennieuw bezorgd maar het grotendeel is pas op 6 januari 2019 bezorgd

De oplossing

ik zou graag de kosten van de zegels vergoed hebben met een toeslag zodat ik ze dit jaar met postnl kan versturen zeg maar €17

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen