Klacht Sanders Byoux: Kapotte oorbellen

Klachtnummer
# 137915
Gebruiker
Juliettevan meerten
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb maandag een paar double oorringetjes gekocht, bij thuiskomst bleek er één ontwricht te zijn, ik heb gelijk gebeld en kon terug komen. Woensdag sta ik in de zaak met bon, blijken ze niet te helpen want de verkoopster die ze verkocht had was niet aanwezig, dus ik moest nog maar een keer op en neer rijden en weer de parkeergarage betalen omdat daar schijnbaar niemand competent genoeg is om de klacht op te lossen! Ook werd ik half en half beschuldigd dat ik ze zelf wel kapot zou hebben gemaakt...

Gewenste oplossing

Sowieso excuses van de onbeschofte verkoopster, hele, en nieuwe oorbelletjes, en niet die al jaren in de vitrine liggen en een vergoeding voor het op en neer rijden van Beek en Donk naar Helmond en tevens parkeerkosten, zou ook wel op zijn plaats zijn!!
Ik ben ( gelukkig ) nog nooit zo incompetent geholpen in een winkel!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanders Byoux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sanders Byoux?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen