Opgelost door Sanders meubelstad: bestelde bank met hele andere maten als op bestlebon gekregen

Elka

In filiaal Megastores in Den Haag samen met verkoper een bank samengesteld .
3 middagen mee bezig geweest
de geleverde bank ( 21 aug 2014) heeft heel andere maten van kussens als op de bestelbon .
in eerste instantie 1000 excuses en bijna toezegging van nieuwe bank >>> na heen en weer mailen
zou er een service monteur langskomen om de rugkussens dunnner te maken

geweigerd , de maten van bestelde kussens op de bon zijn 93 cm bij 83 cm
de kussens zijn 60 bij 55 cm
nu komt er een service monteur kijken om te zien hoe ik op mijn bank zit .
Ik wil graag een bank met de maten die ik besteld heb , wat!!! verschil is niet erg maar dit verschil is erg ook de hoogte mijn benen zweven bijna boven de grond .
dank voor raad beleefd blijven dat is inderdaad beter
je wordt er verdrietig en boos van als een bedrijf zijn verantwoording niet neemt
het met lapmiddelen afwildoen .
wat zijn mijn rechten wat moet ik doen
Groet Ank

de bank met de maten die ik besteld heb , samenspraak als die maten niet kunnen omdat
de bank dan raar ?? zou worden

Sanders meubelstad is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Elka
    na aangetekende brief via consumentenbond alsnog de mogenlijkheid gekregen een nieuwe bank te bestellen
    helaas geen bosje bloemen nog voor vrijnemen voor monteur en ook geen vergoeding voor de aangetekende brief en de spanning die het met zich mee heeft gebracht . Dat zou helemaal top zijn
    laat weten als ze hier ook aan denken . het wordt sinterklaas of kerst die nieuwebank dus alle reden om iets extra s te doen voor mij als klant .

Elka

Ook een klacht indienen over Sanders meubelstad?