Klacht Sanders meubelstad: Doorgezakt Bankstel kussen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 434428
Gebruiker
L. Donkersloot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn bankkussen zak na 27 maanden naar onze opinie te ver door,Contact met Sanders gezocht via Klantenservice, ze willen iemand sturen om te kijken of de klacht gegrond is, wij moeten dan €90,00 voorrij kosten betalen als hun de klacht ongegrond vinden,is dat normaal met 5 jaar Garantie ?

De oplossing

Kijken of het verholpen kan worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Sanders meubelstad is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    L. Donkersloot
    Datum
    We hebben nadat jullie de klacht doorgestuurd hebben, nog geen bericht van Sanders Meubelstad ontvangen over de hoge voorrij kosten bij een 5 jarige Garantie termijn

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L. Donkersloot
Datum
Uiteindelijke oplossing
niets gehoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Sanders meubelstad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen