Klacht Sanders meubelstad: geen reactie,s op een simpele vraag .

charlieSmits

Ik heb denk ik al 10 e mails geschreven naar sanders meubelstad met de simpele vraag over 1 stoel van ons bankstel . ! stoel ziet er namelijk na 5 jaar niet meeruit, leer is gekreukeld en hij is op verschillende plekke kaal . Ik heb geen klacht want de stoel is dus 5 jaar oud alleen een mail gestuurd met de vraag wat kan ik er aan laten doen . Verschillende filialen gebeld die zeggen hij is hier niet gekocht ik weet het niet . Toen maar gaan mailen met foto,s en al waarop 1 x een antwoord is gekomen met de vraag wat was het order nummer . dat stond wel in de mail maar toch weer opgestuurd nu vele mails later nog steeds geen antwoord en we zijn al ruim 3 weken verder sinds mijn eerste mail .

Ik wil alleen maar een antwoord op een vraag meer vraag ik niet . Hoe kunnen we die kale plekken weg krijgen . kan ik hem desnoods laten spuiten

charlieSmits
    De eerste mail is er al op 6-8 uit gegaan daarna weer 2 x een mail gehad met de vraag of ik de foto,s en het order nummer wil op sturen deze laaste mail is inmiddels ook alweer 1 week oud . Hoezo service sanders meubelstad ?

Ook een klacht indienen over Sanders meubelstad?