Klacht Sanders meubelstad: Schandalige klachtafwikkeling Sanders meubelstad

# 199686
Peter

Ons bankstel zit na 7 maanden niet meer normaal. je zakt in een kuil bij de overgangen. Dit uiteraard gemeld bij Sanders . Die zeiden dat ze foto's wilde met de pen gericht op het probleem. Toen gelijk al duidelijk gemaakt dat het probleem dan niet echt zichtbaar zou zijn. Toch de foto's maar gestuurd. Het antwoord was totale onzin. Ze gingen er vanuit dat we de kussens niet goed opschudden. Wat we uiteraard wel doen natuurlijk. Maar het probleem zit hem in de overgangen van de compartimenten. Ze nemen de klacht niet verder in behandeling! Ik heb vervolgens tel contact opgenomen en mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Mevrouw bleef erbij dat het in de kussens zit en dat het echt in het feit zit, dat we de kussens niet dagelijks opschudden. Ik kom niet verder en ben zeer ontevreden over Sanders meubelstad. I

Normale benadering van de klacht zonder zelfingenomenheid. Als een bank na 7 maanden niet meer normaal zit. Dan is het niet de schuld van de klant.

Sanders meubelstad
    Beste heer Sitek,

Vervelend te vernemen dat de bank niet meer lekker zit. Omdat u aangeeft dat de melding niet zichtbaar is, maar wel te voelen, wil ik graag een servicemonteur naar u langs laten komen. Mijn collega zal vandaag contact opnemen met u.

Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Ook een klacht indienen over Sanders meubelstad?