Klacht Sanders meubelstad: Slecht geholpen na niet nakomen afspraken door Sanders

John van Winden

Ik heb een hoekbank besteld bij Sanders Meubelstad op 11-09-2018 en heb daar een aanbetaling voor gedaan van €500,-. Daarna ben ik 06-11 gebeld dat de bank binnen zou komen met de vraag of ik een afspraak kan maken voor de leverdatum. Afgesproken op 28-11. Ik heb hiervan een bevestiging gehad op 10-11 en ik heb na deze bevestiging op 10-11 meteen het restbedrag van ruim €2000,- overgemaakt zodat ik aan de deur geen rompslomp zou hebben met betalen. Hiervan heb ik op 13-11 ook netjes een bevestiging gekregen. Vervolgens word ik op 23-11 gebeld met de mededeling dat de bank niet geleverd gaat worden op de afgesproken datum! De dame aan de telefoon vond het geen probleem en zij vond het ook de normaalste zaak van de wereld. En dat heeft mij het meest gestoord! Zij wilde niet meewerken aan een oplossing en haar houding was echt alsof zij de hele dag zulke telefoontjes met klanten voerde. Het feit dat ik al het totale bedrag had betaald vond zij heel mooi maar ook daar had zij niets mee te maken. De bank zou geleverd kunnen gaan worden op zijn vroegst op 12-12 maar dan heb ik zelf nachtdienst gehad. Ik vroeg of het dan mogelijk zou zijn om de levering in de middag te laten plaatsvinden maar dat was onmogelijk! (dat wist zij nu al te vertellen!). Ik was op dat moment al zeer geërgerd en dan krijg je ook nog zo een begripvol en meewerkend persoon aan de lijn! (dit is cynisch bedoeld!). Ik had verwacht dat er op zijn minst gekeken zou gaan worden om dit zo snel mogelijk op telossen voor een op dat moment zeer ontevreden klant maar schijnbaar hoeft dat niet bij Sanders; de betaling is binnen en ze hebben verder met de klant niets te maken. Zeer teleurstellend en ik zou het liefst meteen de hele bestelling annuleren. Vervolgens krijg ik maandag 26-11 een sms bericht waarin staat dat de bank 28-11 geleverd gaat worden. Weer gebeld met dezelfde dame, blijkt een vergissing te zijn!! Wat een organisatie!!

Ik heb gevraagd over een oplossing voor het reeds betaalde bedrag! Dit staat, buiten de reeds betaalde aanbetaling, straks bij de levering al meer dan een maand op de rekening van Sanders. Verder vind ik dat ik zeer slecht en zeker niet tot tevredenheid te woord ben gestaan! Ik had minstens verwacht dat de dame aan de telefoon het ook vervelend zou vinden en dat zij voor mij naar een oplossing zou gaan zoeken. Maar het werd nu gewoon een mededeling naar mij en het is blijkbaar de normaalste zaak van de wereld dat eerder gemaakte afspraken niet worden nagekomen.

John van Winden
    Tot op dit moment nog niets gehoord! Sanders vindt dit gewoon een normale manier van zaken doen blijkbaar. Zaken zijn betaald en afgerond, levering is dan niet meer belangrijk!
    Sanders meubelstad
    Beste meneer van Winden,

We vinden het vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent.
    We zullen deze week telefonisch met u contact opnemen om het een en ander te bespreken.

Sophie - Webcare Sanders Meubelstad

John van Winden
Ik ben nog niet teruggebeld....!!! Vandaag (06-12) teruggebeld en in een zeer prettig gesprek hebben we de problemen uit de wereld geholpen. Tevens werd mij een waardecheque aangeboden ter compensatie. Met name het gesprek heeft mij zeer goed gedaan!

Ook een klacht indienen over Sanders meubelstad?