Klacht Sanders meubelstad: Slechte After Sales

NietBlij

Ik heb drie maanden geleden een kast gekocht bij Sanders meubelstad. Ineens is bij een van de kastdeuren door te korte schroeven of verkeerde montage een scharnier hengsel uit de sponning gescheurd. Ik heb hier melding van gemaakt en foto’s verstuurd. Sanders gaf aan dat het geen constructiefout is en wil het wel herstellen maar berekent daar € 90,- voor. Ik ben het daar niet mee eens. Het gaat hier niet om een constructiefout maar om ondeugdelijke manier van monteren. Van de twee scharnieren is er maar een uitgescheurd. Als er mijnerzijds te veel kracht is gebruikt dan verwacht ik dat allebei de scharnieren uit de sponning gaan. Ik ga er nog steeds van uit dat het een fout is van Sanders. Verder geeft Sanders aan dat de ontstane schade aan de kast door invloeden van buiten af komen. Tja! Een deur open of dicht doen is zeker invloeden van buitenaf. Bij de verkoop hebben ze me niet verteld dat je dat niet mocht.
Waarom moet je bij DMG als consument steeds harder aan de bel trekken om je gelijk te krijgen? Een goed werkend aftersales of klantenservice is altijd een beter reclame dan een tweederangs voetbalclub te sponseren.

Als Sanders Meubelstad mijn kast onder garantie, dus kosteloos, hersteld.

Sanders meubelstad
    Beste heer/mevrouw Woortman,
    Dank u wel voor het delen van uw ervaring met Sanders Meubelstad. Vervelend dat u de service als slecht ervaart, dit mag zeker niet de bedoeling.
    Wij gaan ervoor zorgen dat uw order intern besproken wordt.
    Wij nemen telefonisch contact met u op om de order en de service nogmaals met u door te nemen.
    Vertrouwende u op deze wijze voldoende te hebben geinformeerd.
    Met vriendelijke groet
    Sophie, webcare Sanders Meubelstad
    Sanders meubelstad
    Beste heer/mevrouw Woortman,
    Wij gaan ervoor zorgen dat uw order intern besproken wordt.
    Vertrouwende u op deze wijze voldoende te hebben geinformeerd.
    Met vriendelijke groet
    Sophie, webcare Sanders Meubelstad

Ook een klacht indienen over ?