Opgelost door Sanders meubelstad: stoelen zijn niet goed en ook niet meer leverbaar. Toch wil Sanders geen geld terug geven.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 120987
Gebruiker
Jan van Lith
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In februari 4 eetkamerstoelen gekocht bij Sanders meubelstad. bij levering in Mei constateer ik dat er twee niet in orde zijn. Met Sanders gebeld en drie weken later komt er een monteur. Hij constateert dat de stoelen niet te repareren zijn. Er worden twee nieuwe stoelen besteld. 14 Juli krijg ik een mail met de "oplossing", ik kan nieuwe stoelen uitzoeken. Als deze duurder zijn moet ik bijbetalen, maar als ze goedkoper zijn krijg ik een waardecheque. Een week later gebeld met Sanders en de hr. Robben geeft toe dat er al langer problemen waren met het draaimechanisme van de stoelen, wat niet op te lossen was, en daarom zijn ze uit het assortiment gehaald. Van geld terug kon absoluut geen spraken zijn.

De oplossing

Omdat Sanders niet kan leveren wat ik besteld heb, zou ik graag de koop ontbinden en mijn geld terug hebben, zodat ik zelf kan beslissen waar en wanneer ik nieuwe stoelen koop.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Sanders meubelstad is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Jan van Lith
    Datum
    kantoor van sanders was weinig toeschietelijk. Winkel personeel daarentegen wel. W.
    e hebben nieuwe stoelen uitgezocht en kregen daarop een leuke korting, gratis onderhouds set en een flesje wijn.
    Zo kan het dus ook, meneer Robben!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan van Lith
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sanders meubelstad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen