Klacht Sanders meubelstad: Vlek in kastdeur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 168713
Gebruiker
Joannes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nu een jaar oud onze dure Nolte schuifdeurkast waar in de rechterdeur een vlek is gekomen die er uit ziet als zijnde onvoldoende verf dekking. Ik kan me best voorstellen dat dit niet zo een twee drie is opgelost maar wat me mateloos irriteert is dat SM gewoon niet reageert en geen enkel actie onderneemt om tot een oplossing te komen. Op deze manier is het niet zo moeilijk om vijf jaar garantie te geven.

De oplossing

Sanders meubelstad moet met een oplossing komen en op zijn allerminst reageren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Sanders meubelstad is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Joannes
    Datum
    Tot op heden is er nog niets opgelost, de klacht is gisteren 02-06-2016 door een monteur van SM geconstateerd, genoteerd en zal aan SM worden voorgelegd voor de oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joannes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sanders meubelstad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen