Klacht Sanders meubelstad: Zitplezier weg door te kort bankstel

Roland1248

De klacht is dat wij al sinds begin maart 2017 met een te kort bankstel zitten opgescheept wat het zitcomfort ernstig verminderd en dat Sanders Meubelstad geen enkele moeite om tot een oplossing te komen.

Begin maart 2017 hebben wij namelijk ons bankstel (2.5zits + longchair) ontvangen. Direct na ontvangst bleek al dat het bankstel te kort was. Hierover heb ik ook meteen gezocht met Sanders Meubelstad. Na veel discussie over de juiste manier van meten is er iemand langsgestuurd namens Sanders om aan deze discussie een eind te maken. Helaas oordeelde Sanders dat de meting verkeerd was uitgevoerd en dat dit niet klopte, maar ondernam verder geen actie. Een aangetekende brief later werd er alsnog een nieuwe meting voorgesteld en deze is ook uitgevoerd. Wederom constateerde deze persoon dat de bank te kort was en bevestigde ook dat dit het zitcomfort ernstig benadeelde. Hierna bleef het wederom stil vanuit Sanders Meubelstand en ondertussen zitten wij nu al ruim een half jaar met te korte bank.

Dus, de vraag is: Sanders, wanneer komt u met een oplossing?

Nieuwe bank met de juiste afmetingen.

Beste meneer/mevrouw De Haan,

Bedankt voor uw bericht.
    Allereerst onze excuses voor het feit dat u al even niets meer van ons heeft vernomen, dat is uiteraard niet de bedoeling!

Ik heb de status opgevraagd bij uw contactpersoon en haar gevraagd naar u te reageren. Ik ga er vanuit dat u binnen enkele dagen van haar zult vernemen. Mocht dat niet zo zijn verneem ik dat graag van u.

webcare Sanders Meubelstad
    Beste Sophie,

Ok, prima! Ik wacht de reactie dan even af.

Roland de Haan
    Beste Roland,

Heeft u inmiddels iets vernomen?

Beste Sophie,

Helaas, tot op heden nog steeds geen reactie gehad.

Roland
    Beste Roland,

Volgens mijn informatie zou het nu wel opgepakt moeten zijn, klopt dat?

Beste Sophie,

Klopt, de klacht is nu opgepakt. We gaan kijken of we tot een oplossing kunnen komen.

Roland
    Fijn om te lezen!