Klacht Sandton Hotel de Roskam: Geen antwoord op mail

Mirjam

Op 30 juli jl. beautydag in De Roskam in Rheden gedaan. Behandelingen zijn prima. Koffie en thee zijn op verzoek te bestellen, gratis, maar water is niet voorhanden. Het enige water is het gekoelde water dat je kunt kopen. Dit vind ik een slechte service. Nadat ik dit aangegeven heb dat ik geen koud water kan drinken en kraanwater wil krijg ik na stevig aandringen een glas kraanwater. De antwoorden zijn vaag, salmonella, beleid, wij hebben voor onszelf (dus personeel) ook alleen maar warm water uit de kraan..... in het zwembad mag geen glas. Er zijn toch prima alternatieve oplossingen mogelijk.
Grappig was wel dat tijdens de massage aangeven werd dat wij veel water moesten drinken.
Nogmaals mijn klacht/bezwaar aangegeven maar hetzelfde vage antwoord.
Hierover heb ik per mail 2 x contact gezocht met de leidinggevenden van hotel/beautycentrum. Tot op heden (16-09-2016) geen antwoord van de goede persoon. Alleen dat die persoon eind augustus contact zal opnemen.

Een eerlijk antwoord. Waarom is er geen (plastic) kan met kraanwater beschikbaar in de wachtruimte van het beautygedeelte én in het zwembad. Zeer klantonvriendelijk en ongastvrij dat je alleen koud! water kan kopen. En dat voor een beautycenter.

Wij vinden dat Sandton Hotel de Roskam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!