Opgelost door Sandwich.eu: Niet geleverde bestelling - wel betaald

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 189165
Gebruiker
Petra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 29 augustus online 2 bloesjes gekocht en betaald. Niet ontvangen. Op 7 september gemeld aan Sandwich dat bestelling niet was geleverd. Sindsdien 5x bedrijf aangeschreven. Sandwich meldt voortdurend dat ze een en ander bij DHL moeten navragen (het bedrijf dat de bestelling had moeten afleveren), maar geen informatie krijgen van DHL. Ondertussen is het begin oktober en is een en ander nog niet afgehandeld. Op mijn laatste email aan de klantenservice van 4 oktober jongstleden heb ik helemaal geen reactie meer gehad.

.


De oplossing

Ik wil mijn aankoopbedrag terug (59,85 euro).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandwich.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Petra
    Datum
    Ondertussen heb ik mijn aankoopbedrag terug, alsook excuses van Sandwich en een tegoedbon van 7,50 euro. Het heeft lang geduurd, maar ik ben nu wel tevreden over de afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Petra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sandwich.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen