Klacht Sandwich.eu: Onprofessionele en teleurstellende afhandeling van een klacht

FHA

Klantenservice Sandwich-

Geachte lezer,
In maart van dit jaar kocht ik een jurk bij de Sandwichwinkel aan de Jansstraat te Arnhem.
De jurk is blauw (navy) iets vervaagd van kleur aan de naden, is van 80 % polyamide en 20% elastan en kostte ongeveer € 120.00 .
Toen ik hem 22 juli voor de eerste keer droeg ontdekte ik bij thuiskomst aan de achterkant nare vlekken; kennelijk had ik ergens opgezeten. Volgens de instructies heb ik de jurk met de hand, apart gewassen. De vlekken bleven en er verschenen al heel snel witte plekken en niet alleen op de plaats waar ik de vlekken probeerde te verwijderen. Kortom een drama, de jurk was en is ondraagbaar.
Voorts ben ik ermee teruggegaan naar de winkel, gezien de prijs die ik betaald heb en de omzichtigheid waarmee ik jurk heb behandeld.
De houding van de verkoopster was uitermate afwijzend. Ze leek precies te weten wat ik gedaan had, hoe fout en ook hoe gewoon dat was. M.a.w. eigen schuld. Niet een keer betuigde zij haar spijt of toonde ze medeleven met dit vervelende voorval, ook voor haar neem ik aan. Haar body language alleen al sprak boekdelen. Ze bood wel aan de jurk terug te sturen, maar ze waren ‘allemaal’ met vakantie en het zou weinig uithalen dacht ze, en het kon wel 14 dagen duren. Toch maar gedaan. Tien dagen later kreeg ik een telefoontje: niets aan te doen, ik kon de jurk weer ophalen.
Na deze ijskoude douche werd me bij het ophalen van de jurk nog de suggestie gedaan er een blouse van te maken of de hele jurk maar blauw te verven, alsof dat kan bij polyester. Stel je voor, een blouse en iedere keer als je die zou dragen herinnerd te worden aan dit vervelende gedoe.
Ik hoop dat u begrijpt waarom ik de moeite neem dit allemaal op te schrijven. Het gaat me eigenlijk voornamelijk om de klant-onvriendelijke manier waarop men in de winkel reageerde en hoe men met de klacht is omgegaan. Dat laat een heel akelig gevoel achter.
Daarnaast had ik, gezien de prijs meer kwaliteit verwacht.

In afwachting van uw reactie,
H. Heinen

Een adequate reactie voor een dermate koude douche.

Wij vinden dat Sandwich.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sandwich.eu?