Klacht Sanex: 2 keer dop van deo dermo sensitive stuk.

Klachtnummer
# 555004
Gebruiker
ZouteBes#732
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hallo Sanex
Ik gebruik al jaren naar tevredenheid sanex sensetive demo deo. Nu is de verpakking gewijzigd en na 2 weken ging de spuitdop stuk. Balen dus. Nieuwe bus gepakt en precies het zelfde alleen dit ging direct mis.
Misschien productiefout...? Ik durf alleen niet zo goed meer een nieuwe te kopen.
Hopelijk gaan jullie hier iets aan doen.

Gewenste oplossing

De klacht serieus nemen. Ik ben niet de enige, een vriendin heeft dit probleem ook gehad.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanex hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sanex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen